Kinderkamp

20 – 23 augustus €95

Samen één doel!

Elk jaar organiseren we een supertof kamp voor de kinderen van de basisschool. Een paar dagen waarin we samen in een gezellige sfeer en met heel veel lol, één doel hebben: Jezus beter leren kennen als onze Vriend, Redder, Helper en Degene Die ons leert hoe geweldig God ons vindt.

Begin: Zondag 20 augustus 16.00u
Einde: Woensdag 23 augustus 10.00u.

Adres:
Nieuwe Kopen 1 in Lommel

Thema:
Dichtbij Jezus

Maar hoe zit het dan met…

de doelgroep?

Kinderkamp is voor alle kinderen die naar de basisschool gaan (groep 3/1e leerjaar – vanaf 6 jaar), met of zonder Christelijke achtergrond. Je bent welkom!

de activiteiten?

Tijdens Kinderkamp hebben we leuke activiteiten zoals Kinderkerk met liedjes, gebed & Bijbelverhalen. Gave sport- & spelactiviteiten. Vrije tijd waarin je zowel God als je vrienden beter kunt leren kennen.

En vooral ook heel veel fun & gezelligheid…!

mijn aanmelding?

Aanmelden (en betalen) kan tot 1 augustus. De kosten bedragen € 95,-. Deelname is onder voorwaarde van acceptatie van het kampreglement. Lees dit a.u.b. vóór aanmelding even goed door.

Nadat je onderstaand formulier hebt ingevuld én de betaling bij ons binnen is, is de aanmelding compleet. Je krijgt geen bevestiging via mail.

de betaling?

De kosten bedragen € 95,- en dienen uiterlijk 1 augustus te zijn overgemaakt. De betaling mag na aanmelding gebeuren op het rekeningnummer van de Kinderkerk:

NL82 ABNA 0246 4531 92 t.n.v. Kinderkerk
Onder vermelding van: Naam kind + Kinderkamp 2023

Je kunt er ook voor kiezen om in 2 termijnen te betalen:

1e termijn: € 50,- vóór 1 juli
2e termijn: € 45,- vóór 1 augustus

Let op! Om de aanmelding soepel te laten verlopen is het nodig om het naar ons eigen rekeningnummer over te maken. Zorg er dus voor dat je Kinderkamp betaalt op de Kinderkerk-rekening, niet op de rekening van Jongº of Open Kerk.

de kampregels?

• Open Kinderkerk is een belangrijk onderdeel van Open Kerk en is een plek waar we de kinderen kennis laten maken met wie God is. Dit doen we door Bijbelonderwijs, muziek en gebed. Bij deelname aan het kamp gaan we ervan uit dat ieder kind deelneemt aan deze activiteiten.
  • We gaan met respect om met elkaar en sluiten niemand buiten.
  • Opdrachten en aanwijzingen van de leiding worden opgevolgd met een respectvolle houding.
  • Van kinderen die weigeren te luisteren en onhandelbaar zijn, worden de ouders/verzorgers gewaarschuwd dat de kinderen mogen worden opgehaald. In dat geval wordt er geen kampgeld terugbetaald.
  • Ga je als ouders een paar dagen weg, regel dan a.u.b. vooraf iemand als back-up.
  • We gaan ervan uit dat alle kinderen een eigen aansprakelijkheidsverzekering hebben. Mocht er schade ontstaan aan eigendommen van iemand anders, dan moet u de kosten zelf betalen.
  • Geef GEEN waardevolle spullen mee.
  • Open Kinderkerk noch Open Kerk is verantwoordelijk voor schade aan (waardevolle) spullen en/of medicijnen.
  • Geen geld meegeven. Alles wordt voor ze betaald.
  • Geen zieke kinderen brengen a.u.b. Wordt uw kind ziek tijdens het verblijf, dan graag uw kind komen ophalen.
  • Jongens/meisjes komen niet bij elkaar op de kamers.
  • Verplicht FUN hebben 😉

wat ik mee moet nemen?

Ik ga op kamp en ik neem mee:

• Onderlaken, kussen, kussensloop, slaapzak/dekbed (extra beddengoed, zeiltje en voldoende luierbroekjes voor de bedplassertjes a.u.b.)
  • Zwemkleding voor een coole wateractiviteit (op eigen terrein)
  • Voldoende handdoeken en washandjes
  • Vuilniszak voor vuile was
  • Voldoende kleding voor warme én koude dagen (geef geen goede kleding mee!)
  • Fijne dichte loopschoenen (bosspel)
  • Lange broek met vest of trui (bosspel)
  • Zomerschoenen / slippers
  • Jas (mocht het gaan regenen)
  • Pyjama, ondergoed en sokken (zeker voldoende meegeven!)
  • Toilettas met tandenborstel, tandpasta, shampoo, borstel/kam
  • Muggenspul (graag van naam voorzien)
  • Zaklamp
  • Bijbel

Mag mee:

• Verkleedkleding voor bonte avond
  • Knuffel
  • Make-up

andere vragen?

Heb je andere vragen? Stuur ze dan naar [email protected]

Inschrijvingen gesloten

Helaas, de inschrijvingen voor KinderKamp 2023 zijn gesloten.

Voorwaarden

Belangrijke info

Aanmelden (én betalen) kan tot 1 augustus 2023. De kosten bedragen € 95,-.

De betaling mag na aanmelding gebeuren op het rekeningnummer van de kinderkerk:

NL82 ABNA 0246 4531 92 t.n.v. Kinderkerk
Onder vermelding van: Naam kind + Kinderkamp 2023

Je kunt er ook voor kiezen om in 2 termijnen te betalen:

1e termijn: € 50,- vóór 1 juli
2e termijn: € 45,- vóór 1 augustus

Let op! Om de aanmelding soepel te laten verlopen is het nodig om het naar ons eigen rekeningnummer over te maken. Zorg er dus voor dat je kinderkamp betaald op de kinderkerk rekening, niet op de rekening van Jongº of OPEN. Kerk.